صالحی امیری فردی توانمند برای وزارت میراث فرهنگی است

نماینده مردم تفرش و سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: بنده نظرم درباره حضور رضا صالحی امیری مثبت است و او را فردی توانمند می بینم.

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا عنوان کرد: نظر بنده درباره وزارت سید رضا صالحی امیری برای وزارت گردشگری مثبت است و او را فردی توانمند می‌بینم.

وی افزود: به نظر من فضای مجلس برای رای آوری صالحی امیری امیدوار کننده است و او می‌تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد. سیدرضا صالحی امیری سیاستمدار و فعال علمی و فرهنگی، دارای مدرک دکتری مدیریت دولتی است و سابقه مسئولیت در سطح وزارت در دولت یازدهم را در کارنامه خود دارد.
رئیس کمیته ملی المپیک، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم، معاون رئیس جمهوری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، از مهمترین سوابق اجرایی صالحی امیری است.

وی تاکید کرد: صالحی‌امیری همچنین معاونت بررسی‌های راهبردی وزارت اطلاعات، ریاست کمیته اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، و معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه اجرایی خود دارد که همین ها انگیزه ای برای حضور ایشان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403053001775
دبیر مریم فیروزفر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha